Huisdichter
Leesvoer voor fijnproevers


donderdag, oktober 26, 2006  

Dat scheelt...

Tot voor kort maakte supermarkt C 1000 reclame met de slogan Geen fratsen, dat scheelt. Men gaf ermee aan, dat C 1000 geen kosten maakte voor malle reclamestunts en daardoor goedkoper was.
Nu, t.g.v. het een of andere jubileum, heeft men het wereldtrio Joling, Gordon & Froger ingehuurd om, gehuld in oogtergende blauwe pakken, op te treden in reclamespotjes. En prompt is de zinsnede Geen fratsen van de baan.
Je kunt niet zeggen, dat C 1000 de consument misleidt. Eerder erkent het bedrijf dat de medewerking van deze drie fratsenmakers, om niet te zeggen potsenmakers, de prijs van de te verkopen producten onmogelijk kan verlagen. Want ja, een contract voor drie van die door gebrek aan gewicht omhoog gevallen piassen, tja, dat scheelt....

posted by Theo | 9:03 a.m.
Reacties:

Gebrek aan gewicht? Ik denk dat de heren beduidend meer wegen dan drie Huisdichters!

Het opeens gaan toepassen van fratsen (want C1000 heeft tegenwoordig wel degelijk ook fratsen) bewijst dat de anti-fratsen-strategie niet heeft gewerkt. Wil de consument dan kennelijk zo graag tóch fratsen (spaaracties enzo?)
 
Een reactie posten
archief
contact
huisdichter leest
net uitgelezen
links poezië
overige links
kijkcijfers
let op